joi, 12 aprilie 2012

Nicole Anamaria are nevoie de voi!

          Dragii noștrii, datorită generozității voastre în decursul celor 3 săptămâni de campanie, am reușit să strângem 1100 de euro. Vrem să vă mulțumim pentru mesajele de încurajare, pentru sfaturile voastre și pentru generozitatea de care ați dat dovadă. Mulțumim din suflet pentru că ne sunteți alături și pentru că ne dați forță și curaj.
În mod special vreau să mulțumesc unei comunități de fete talentate și foarte creative,  care au fost aproape de noi și sunt încă și în acest moment.
Eu nu știu când voi reuși să vă răsplătesc pentru tot efortul vostru dar știu că Domnul vă va răsplăti cu siguranță. Mă simt onorată  că fac parte și eu din grupul acesta minunat si vă mulțumesc pentru că vă am alături. Sunteți cu adevărat speciale, talentate și pline de noblețe. Vă mulțumesc fetelor.
Trebuie să vă precizez că sunt foarte multe persoane care ne încurajează și le mulțumim. Am primit și donații de la persoane anonime, deși noi nu știm cui să mulțumim, Domnul știe
Continuăm campania și sperăm că în curând vom găsi și o fundație care să ne sprijine în viitor.
Mulțumim și vă dorim să aveți un weekend minunat.



Domnul să vă binecuvânteze!
Cu stima, Blanka!

2 comentarii:

  1. Blanka, am găsit azi mesajul şi ţi-am răspuns şi pe blogul meu. O să scriu despre Nicol, desigur, sper să ajungeţi cât mai repede la Frankfurt pentru interventii.
    Sărbători cu pace şi cu multă nădejde!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Mariana! Hristos a Inviat!

    RăspundețiȘtergere