duminică, 13 mai 2012

Happy Mother's Day!

Bina v-am găsit dragelor, vreau să urez tutoror mamelor La Mulți Ani și multă multă sănătate, să aveți parte de multe bucurii și să vă bucurați de onoarea de a vă numi mame, este un sentiment unic, minunat și cu siguranță simțiți și voi o bucurie foarte mare când copilașii voștri vă strigă mami...Eu cel puțin sunt uluită de fetele mele, de progresele lor, acuma când și cea mică începe să vorbească, iar Nicole când îmi spune "Mami te iubesc"toată mă topește.

Am fost la cules de maci împreună iar Nicole a cules cel mai frumos buchet, este prima dată când primesc flori din partea fetelor. Aici o poză cu Nicole culegând flori pentru mami.
Un buchet frumos de flori de câmp pentru voi.
La mulți ani mamelor!

Cu drag, mami și Nicole.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu