miercuri, 27 iunie 2012

Avem banii strânși! Mulțumim tuturor care ne-au ajutat și s-au rugat pentru noi!

Bine v-am găsit, dragii mei!

       După o perioadă mai lungă de timp, după multe frământări și multe promisiuni, revenim pe blog, cu zâmbetul pe buze și o nouă speranță. Datorită vouă și a oameniilor cu suflet mare, a celor care au crezut în povestea lui Nicole și nu au rămas indiferenți, oameni care ne-au sunat, au bătut la ușa noastră și ne-au încurajat, ne-au dat speranțe și nu ne-au lăsat să disperăm, suflete calde, care întotdeauna s-au rugat pentru noi. Domnul a ascultat aceste rugăciuni și în 3 luni de campanie, iată-ne la final, avem banii adunați, și suntem încrezători că în câteva săptămâni vom merge la operație cu Nicole.
      Nu am scris până acuma că aveam doar promisiuni, nu și banii și am considerat că e bine să
dau update la blog când am vești și vă pot comunica și vouă cum suntem.
     Nicole este bine, acuma de curând am fost la părinții mei cu fetele, nu am putut să stăm foarte mult fiindcă mămica mea este foarte bolnavă, și a fost nevoită să se interneze din nou la spital. Sper ca Domnul să aibă milă și de mama mea și să o facă bine, noi nu putem face altceva, numai să ne încredem în El, care este Medicul Suprem. Îmi doresc din suflet să fiu puternică atât pentru Nicole cât și pentru mami, mă străduiesc dar de multe ori mă copleșesc emoțiile, sentimentele de neputiință și cedez lacrimilor.
     Pentru finalizarea campaniei am mai primit sume de bani de la enoriașii bisericii Metanoia din Arad (5200 roni și 220 euro),  de la Clubul Lions din Arad 4400 roni), de la enoriașii Parohiei Ortodoxe din Macea ( 800 roni și 20 euro)și alte căteva persoane care au vrut să rămână în anonimat. Nu am cuvinte suficiente să vă mulțumesc tuturor că sunteți alături de noi, dar vreau să specific căteva persoane cheie care ne-au ajutat foarte mult în această campanie și au avut încredere că vom reuși cu ajutorul Domnului și al vostru să strângem banii. Aceste persoane sunt: pastorul Cristian Barbosu de la Biserica Metanoia din Arad, domnul Ionel Heredea, președintele Clubului Lions, care ne-a susținut de la început,preotului ortodox Budeanu Tudor, de la parohia Ortodoxă din Macea, unei persoane cu suflet mare, care ne-a sprijinit mereu și a știut să îmi ridice moralul, doamna Adriana Cășăuțanu, o doamnă extraordinară pe care eu o admir foarte mult,rudele noastre și prietenele mele de suflet Raluca, Silvia, Ionela, Ioana, Flori etc care m-au ajutat mereu și lista asta poate continua... sunt foarte multe persoane...Vă mulțumesc!
        Doresc să vă cer sprijinul în rugăciune, să vă rugați  pentru noi și pentru mama mea,fiindcă eu cred cu tărie în puterea rugăciunilor. Sunt convinsă că Domnul va auzi rugăciunile noastre, și dacă este voia Lui, poate face minuni. Fie voia Domnului!
Vă doresc o după masă frumoasă.
Fiți binecuvântați!                                                        cu drag, Blanka și Nicole

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu